Kreativitě se v 5. C meze nekladou!
Jak si po prázdninách osvěžit slohové postupy? Hlavně kreativně a zábavně! V 5. C nám k tomu stačil kousek dřívka, fotoaparát a dobrý nápad. O kvalitě výsledků se přesvědčte sami.
Úkol zněl jasně: zopakovat si, jak se píše vypravování. Ale pouze podle učebnice nás to vůbec nebaví. Proto jsme si rozdali dřevěné špachtličky (špejle), které jsme s sebou nosili během týdne na výlety. Naším úkolem bylo vytvořit fotopříběh o špejli, který by nesl všechny atributy vypravování. Nebyl to jednoduchý úkol, protože jsme pro jeho splnění potřebovali kromě dobrého nápadu také manuální a technickou zručnost. Někteří z nás příběh vytvořili v PowerPointu, jiní zase jako video. Zvládli jsme to však perfektně, paní učitelce jsme udělali velikou radost a také jsme se společně pořádně zasmáli. Za splnění tohoto netradičního úkolu jsme si zasloužili veliké jedničky. Samozřejmě musíme poděkovat i rodičům, kteří nám pomáhali úkol splnit po technické stránce.
Všechny příběhy by si zasloužily, aby byly zvěřejněny tady na stránkách. Bohužel se do tohoto příspěvku ani zdaleka nevlezou práce všech žáků. Přikládám tedy alespoň pár ukázek. Všechny práce však byly originální, zajímavé a velmi zábavné. Děkuji žákům za jejich skvělou práci a také za svolení sdílet jejich příběhy na webových stránkách školy.