2. C

2. C

Masopustní rej masek (1. C)

Masopustní rej masek (1. C)

Tydli, fydli, bumtarata, 
otevřete kmotře vrata! 
Maškary k vám přišly, hej, 
začal masopustní rej.
Autor: Pavlína Dvořáková
Nové matematické prostředí: AUTOBUS (1.C)

Nové matematické prostředí: AUTOBUS (1.C)

Autobus je matematické prostředí, ve kterém děti procvičují základní spoje sčítání a odčítání, práci s tabulkou, evidenci děje, objevují zákonitosti tabulky, … Je to také motivující pohybová hra umožňující osobní prožitek.

Do řešení úlohy se zapojuje mnoho dětí. Zastávají všechny role hry zvané Autobus. A co je důležité, zpočátku samy úlohy tvoří, protože jako výpravčí rozhodují, kolik lidí z autobusu vystoupí a kolik do něj nastoupí. Velmi důležitá je vizualizace – nejlepší je osobní prožitek.

Autor: Pavlína Dvořáková
1. C v knihovně

1. C v knihovně

Knížka, to je poklad, co nikdy nezestárne.

Slova jsou klíčem do světů, co nás obklopují všude kolem. 

Ať je tlustá nebo hubená, 

každá knížka má svůj kouzelný příběh, co nás zahřeje.

Autor: Pavlína Dvořáková
Oslavili jsme naše první vysvědčení (1. C)

Oslavili jsme naše první vysvědčení (1. C)

Máme za sebou prvních pět měsíců první třídy. Společně jsme se zamysleli nad tím, co se nám během prvního pololetí podařilo, co vše jsme se naučili, co hezkého zažili (a že je na co vzpomínat:) a na čem chceme do konce školního roku ještě zapracovat. 

Autor: Pavlína Dvořáková

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies