Jak jsme si na naší škole užili Bláznivý týden? A jaké na něj byly ohlasy?
Přečtěte si sami...
Reakce dětí z prvního i druhého stupně...
„V pondělí jsme se měli převléknout za slavnou osobnost, třeba z knížky nebo z filmu. V úterý jsme měli doma najít retro oblečení a přijít v tom do školy. Ve středu jsme si měli vyměnit pohlaví tak, že si holky vzaly klučičí oblečení a kluci holčičí. Bohužel skoro žádní kluci nebyli za holčičku, ale to nevadí. Ve čtvrtek sis měl vzít sportovní oblečení. Pátek byl nejlepší ze všech dnů. Protože jsme šli v pyžamu a mohli jsme si vzít i plyšáky. Byl to ten nejlepší týden ze všech!“
„Byl to super týden, ale nejvíc se mi líbil pyžamový den.“
„Mně se to líbilo, protože škola byla více zábavná. Ale mrzí mne, že jsem to nevyzkoušel.“
„Bláznivý týden byl super. Úplně to osvěžilo normální učení. Nejlepší byl pyžamový den.“
„Bláznivý týden byl bláznivý, ale jsem ráda, že už skončil, protože jsme ze sebe dělali šašky. Ale třeba retro den mi sedl a oblíkla jsem se úplně normálně.“
„Líbilo se mi koukat na ostatní, hlavně na učitele. Ti byli převlečeni nejlíp.“
„Moc jsme si to užili. Paní učitelka se hodněkrát vyměnila a měla různé postavy. A byla to sranda.“
„Nezúčastnila jsem se, protože jsem na to neměla čas a ani se mi moc nechtělo. Pro menší děti to byl dobrý nápad.“
„Bylo to super a vtipné, příště bych udělala něco s barvami.“
„Dobrý nápad, aspoň nebyla nuda.“
„Super, škoda, že se nezapojilo více lidí, což by třeba u sportovního dne určitě šlo. Ale i tak se hlavně sportovní den docela povedl. Ale jo, tuto akci doporučuje 9 z 10 zubních lékařů.“
„Týden hodnotím 5/5. Moc mě to bavilo a chtěla bych ho znova nebo podobné téma. Zúčastnila jsem se všech dnů kromě úterý.“
„Bláznivý týden mě moc bavil a myslím si, že takovéto týdny by se měly v naší škole stát tradicí. Ale také by se mohly přidat nějaké kostýmové soutěže, protože mi přišlo, že starší žáky to moc nebavilo a takhle by měli alespoň malou motivaci se za něco převléci.“
„Nezúčastnil jsem se, protože jsem nechtěl.“
„Přidal bych trochu víc zábavy. Na příklad ve čtvrtek by si děti mohly přinést fotbalové míče, basketové míče atd. Učitelé by si vybrali hodinu a místo ní by šli s dětmi ven s věcmi, co si přinesly.“
„Bylo to super. Snažila jsem se účastnit, ale občas jsem nevěděla, co si mám obléct.“
„Celý týden byl dobrodružný a zajímavý.“
„Týden byl zábavný a nenormální. Pondělí, úterý, čtvrtek a pátek byly v pohodě. Až na středu, ta mi přišla přehnaná. Moc lidí v oblečení druhého pohlaví nepřišlo a ostatní se jim většinou smáli.“
„Byla bych ráda, kdyby byl takový týden častěji.“
„Bláznivý týden se mi moc líbil. Myslím si, že to byl dobrý nápad, protože je to chvíle, kdy vidíme, jaký má ten dotyčný styl, do čeho se mu chce a do čeho ne. Můj názor je, že bychom si to měli užít a hlavně se nestydět za to, co máme na sobě. Jsem moc ráda, že se zúčastnili i učitelé. Byl to krásný týden.“
„Týden byl dobrý, ale v ničem jsem nepřišla.“
„V pondělí jsem byla za Wednesday a nemohla jsem se nesmát.“
„Na Bláznivém týdnu bylo fajn, že jsme mohli vyzkoušet nové a zábavné věci a nikdo se za sebe nestyděl (aspoň na prvním stupni). Bohužel když jsme si vzali něco šílenějšího na staré budově, tak to bylo zvláštní, protože ve třídě byly tak tři děti v kostýmu.“
„Někteří učitelé byli naprosto dokonalí! Hned od rána mne nabili dobrou náladou, děkuju!“