Ze života školy

Ze života školy

Ze života školy

Podzim v 1. C

Podzim v 1. C

Ta nástěnka se nám ale fakt povedla!

Autor: Martina Hortová
Úspěšně jsme absolvovali program Odyssea (6.C)

Úspěšně jsme absolvovali program Odyssea (6.C)

16. a 17. října jsme se zúčastnili stmelovacího programu Odyssea. Za pomocí skvělých lektorů jsme si zahráli několik her či aktivit, které nám pomohly prohloubit jinak již skvělou spolupráci v rámci třídního kolektivu. Bylo úžasné vidět, jak třída funguje jako jeden celek, a pokud náhodou došlo k nějakému nedorozumění, tak jak jej třída dokáže vyřešit a zvládnout.

 

Autor: Václav Kavalír
Daily Routines and Habits (4.C)

Daily Routines and Habits (4.C)

This English lesson concentrated on present simple tense usage and vocabulary related to daily tasks. Learners responded to questions regarding their own daily routines and learned about the routines of their peers. Ultimately, the pupils created a visual representation of their individual daily routines and habits, which they presented to the class. It was fun!

Autor: John Mark Opon
Září v 8.B

Září v 8.B

Prázdniny definitivně skončily a my jsme znovu usedli do lavic. Opět jsme si museli zvyknout na školní režim, na nový rozvrh (poprvé odpolední vyučování!), na nové učitele... Máme také nový předmět-chemii. Ta ale bude docela zábavná, hned na první hodině jsme vyráběli zlato!

 

Autor: Marie Florianová
9. B_ Preventivní program - 15. 10.

9. B_ Preventivní program - 15. 10.

V úterý 15. října se 9. B zúčastnila besedy s Janem Kršňákem na téma Digitální identita aneb život v sociálních sítích. 

Autor: Dana Kratochvílová
Island Adventure – Survival Skills (5.C)

Island Adventure – Survival Skills (5.C)

Learning how to survive in an emergency situation is important for everyone. Although wilderness-based survival situations are most common, survival situations can occur in urban and rural environments, too.

Autor: John Mark Opon
Snídaně pana Toulce (2. C)

Snídaně pana Toulce (2. C)

Zajímá vás, jak se snídávalo na Toulcově dvoře? My jsme měli příležitost to zjistit a takovou snídani si vlastnoručně připravit. Podívali jsme se, kde začíná cesta k nekvašenému chlebu, zkusili si z obilí vymlátit zrno a z něj pak namlít mouku. Zatímco se náš nekvašený chléb sušil, udělali jsme si spolu čerstvý tvaroh.

Autor: Pavlína Dvořáková
Jak vyrobit Voltíka (3. C)

Jak vyrobit Voltíka (3. C)

Předmět člověk a práce, dílny a pan učitel Petr Honza - to je záruka kvality!

Autor: Kateřina Landová
Taekwondo u nás v družině

Taekwondo u nás v družině

Koncem září měly děti v družině možnost seznámit se s bojovým uměním Taekwon-Do. Perfektně připravenou ukázku a následné vyzkoušení si základních technik si za pěkného počasí na školním multifunkčním hřišti užily všechny děti - nakonec i ty zdrženlivější neodolaly a v příjemné atmosféře se do aktivit zapojily.

Děkujeme klubu Fénix za zpestření a příjemně strávené odpoledne.

Autor: Marcela Nygrýnová
Sluneční soustava na sociálních sítích (6. A, 6. B)

Sluneční soustava na sociálních sítích (6. A, 6. B)

Téma Sluneční soustavy, a jejich planet, jsme v hodinách zeměpisu pojmuli s propojením na sociální sítě, konkrétně na instagram. A tak se žáci pokusili vytvořit instagramové profily jednotlivých těles Sluneční soustavy. Výsledky se opravdu povedly.

Autor: Václav Kavalír
Na návštěvě u van Gogha (3. C)

Na návštěvě u van Gogha (3. C)

Nizozemský malíř Vincent van Gogh a jeho Slunečnice inspirovali naši páteční hodinu výtvarné výchovy.

Autor: Kateřina Landová

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies