1. C

1. C

Zdobení květináčů pomocí ubrouskové techniky (1. C)

Zdobení květináčů pomocí ubrouskové techniky (1. C)

Během pracovních činností jsme si tentokrát vyzkoušeli ZDOBENÍ HLINĚNÝCH KVĚTINÁČŮ POMOCÍ UBROUSKOVÉ TECHNIKY. Pracovali jsme s ubrousky s tematikou jara a blížících se Velikonoc. Do květináčů jsme si poté společně zaseli ječmen a teď už jen netrpělivě čekáme, až se vyklube.

Květináče se nám moc povedly (tímto děkujeme 4. C za pomoc s natíráním) .…však se sami podívejte.

Autor: Pavlína Dvořáková
Masopustní rej masek (1. C)

Masopustní rej masek (1. C)

Tydli, fydli, bumtarata, 
otevřete kmotře vrata! 
Maškary k vám přišly, hej, 
začal masopustní rej.
Autor: Pavlína Dvořáková
Nové matematické prostředí: AUTOBUS (1.C)

Nové matematické prostředí: AUTOBUS (1.C)

Autobus je matematické prostředí, ve kterém děti procvičují základní spoje sčítání a odčítání, práci s tabulkou, evidenci děje, objevují zákonitosti tabulky, … Je to také motivující pohybová hra umožňující osobní prožitek.

Do řešení úlohy se zapojuje mnoho dětí. Zastávají všechny role hry zvané Autobus. A co je důležité, zpočátku samy úlohy tvoří, protože jako výpravčí rozhodují, kolik lidí z autobusu vystoupí a kolik do něj nastoupí. Velmi důležitá je vizualizace – nejlepší je osobní prožitek.

Autor: Pavlína Dvořáková

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies