Když se z žáků stanou učitelé (4.C, 1.C)
Vydali jsme se do první třídy, ukázat prvňákům, jak se správně třídí. Stanoviště jsme vymysleli a dopředu vše připravili. Kam patří láhev, papír či plast, poslouchej chvíli, dozvíš se včas. Žlutá, modrá, zelená, hnědá, bílá, červená, tyhle barvy teď už znáš, popelnice rozpoznáš. Společně teď pojďme třídit, hned se nám tu bude líbit. Nechceme žít na skládce, nebude to lehká práce. My to všechno zvládneme, s nepořádkem pohneme.
A jak hodnotí výuku čtvrťáků samotní prnáčci?
Mně se líbilo, jak jsem se naučila třídit do popelnic, co jsem dřív neznala.
Terezka
Pochválil bych čtvrťáky, kteří byli u umyvadla, nevěděl jsem, kolik smetí je na světě.
Damík
Mně se líbilo stanoviště na chodbě, kde byly tablety.
Natali
Na stanovišti u okna jsem se dozvěděla, jak dlouho se rozkládají věci v přírodě. Helenka vše hezky vysvětlila.
Ema
Líbilo se mi pracovat na stanovišti s mým bráškou Vojtou.
Josef
Nevěděla jsem, že práce na tabletech může být tak zábavná. Líbilo se mi uklízení pokojíčku s Tondou Obalem.
Mája
Daník, Nikolas a Maty moc hezky povídali o tom, kolik plastu je na skládkách. Papír se prý dá recyklovat jen jednou, to jsem dřív nevěděl.
Adam V.
Pro mě byla úplně nová informace to, že lidi dělají s odpadky strašné hlouposti (zakopávají je, hází je do moře a po lese, kde je můžou sníst zvířátka).
Oskar
Nejvíc nás bavily omalovánky!
Šimon a Jeroným